Eelmiste omanike poolt on auto tehniline pool saanud keskpärast tähelepanu. Pikk vigade nimekiri on järgmine:
1. Karpide tagumised otsad on täiesti olematud ning keegi andekas on ka põhja alt lasknud mingil alal plekil ära mädaneda.
2. Tuledesse on kruvitud mingid Xenonid mis märga teed väga valgustada ei suuda.
3. Mõlemad stanged on katkised.
4. Udutuledest on alles vaid visuaalne nauding, reaalselt nad veel ei toimi.
5. Eelmise omaniku ostetud koledad mustaks spreitud 16-tollised Style 33 velgedest oli üks lapergune nagu röstsai, mis tagumise parema rattalaagri ostupäevaks undama oli ajanud.
6. Püsikiirusehoidja lülitub sisse, armatuuris tuli põleb ent kiirust ei hoia.
7. Käigukasti hoovastik on kulunud, piir kolmanda ja viienda käigu vahel on väga varieeruv ja hägune.
8. Salongis mõned plastikud ja iluliistud kehvasti kinnitatud või pooleldi irvakil.
9. Tagaluugi klaasiraam on oma eluea ära elanud, ent luugi ülejäänud raamistik tundub vaid pindmise roostega olevat.
10. Luugi plastikliist elektroonikaga püsib küljes veel mõne kummilulla ja kahe ausõna abil, samuti toimivad ainult tagurdustuled, muu osa luugist on pime.
11. Kütusepaak on kunagi mingi põntsu saanud kuskilt, et on mõne lõdviku punni katki murdnud ja umbes 35 liitri kandis immitseb pisut kütet välja.
12. Lisaks eelnevale jamale ei näita kütusekoguse andur kütusehulka alla 15 liitri.
13. Sildades on ilmselt puksid väsinud, rööbastes meeldib autole vahest veidi tantsida.
14. Kliimaplokis olev elektroonika ventilaator tahab ilmselt puhastust saada, uristab see pisike mootor seal.
15. Raadio heli ei rahulda mind üldse, samuti on selle võime raadiosagedusi püüda alla keskmise.
16. CD-box on olemas, aga mul pole ühtegi audioplaati.
17. AC Schnitzeri GPS on samuti sees topsihoidjate asemel mingisugune, mida ma pole Eestis ühelgi teisel viiesel veel kohanud. Seisukord teadmata, pole viitsinud tegeleda senimaani sellega, ilmselt ka puldi patareid tühjad.
18. Üks või mõlemad esimesed pidurikettad kõverad, pidurdamisel masseerib randmeid.
19. Algul ei olnud käsipidurit ollagi. Hetkel on ühel pool uued klotsid juba sees ja kässar peab, ent teist poolt pole teatud põhjusel veel ette võtnud. Ilmselt lähiajal saab asja ära tehtud kui tõstukile saan.
20. Eelmine viskovent lõpetas oma elu radikas ja tuulekojas. Radikas ja visko on uued, ent enamvähem ribadeks tuulekoda on veel intsidendist alles. Võiks sellegi ära vahetada.
21. Juhipoolne peegel kunagi vahetatud, plastikkatte toon on teine ja elektrooniline juhtimine on sellel tundetu.
Mõned fotod.



Varustus läbi BMW võhiku silmade:
-musta värvi nahksisu
-MF rool
-udutuled
-M-paketi mingid neerud, rool ja käigukanginupp
-Bisness makk, kassetiga ja CD karbikesega
-AC Schnitzeri GPS keskkonsoolis
-Tagasilla õhkvedrustus koos Bilsteini amortidega
-püsikas
-kliimaseade
-mingi telefon (ei ole käetoes)
-mingi stangering ja karbikatted
Kõige tähtsam, luugi valgustus, saab lähemate päevade jooksul töökorda. Edasi pean sõjaplaani küljekarpidega. Kui need suured asjad tehtud, eks valin järgmise ülesande. Tegemist küllaga
