VAZ 2106 '80 Järv
Postitatud: E Juun 12, 2017 12:50 pm
Kuna üks sigull oli juba soetatud, siis pakuti head diili ühele 06'le. Pea 10 aastat kurvalt plekkgaraažis seisnud, põrandaks muld ja külgedel mitte kuigi terved seinad.
Kuna autol puudusid pidurid ja käsipidur ka kuigi hästi ei toiminud, siis tuli võtta ette 4km pikkune rännak auto transpordiks. Ühesõnaga sai ta ühel päikeselisel päeval omal garaažialla ära lükatud ja esimene käivitus ka tehtud autole üle 8 aasta. Kuna sidurit ka ei olnud, siis oli vaja natukene marutama minna temaga. Õnneks käsipidur sai üle pingutatud ja kiirust sai ka aretada.
Sai lõpuks ta tõstuki peale aetud ning töö võis alata. Kere oli õnneks heas seisus, tõenäoliselt rohke tavott oli kasuks tulnud. Ainus murekoht tagapõll.
Aegamisi sai ta sõiduvalmiks tehtud ja isegi ülevaatusel sai käidud. Pintsliga värviparandusi tehtud ja muid asju. Sisu ka korda tehtud.
Tänaseks on oma eluteele lõpu leidnud kapoti all valitsenud 1.6 liitrine elajas. Kaanetihend läks ja mahlad segamini. Võtsin vastu otsuse, et auto võiks nüüd kiirem saada ikkagi ja ei hakka enam vahele toppima sigulli mootorit vaid tuleb 2 liitrine 110kw Fiat. Rahaliselt pole jõudnud veel mootorit osta. Muud pudi olen endale aegamisi kokku ajanud. Olemas on viiene kast, ketaspiduritega tagasild ning LSD differ. Muud pudi ka nagu näiteks elektrilised aknad, katuseluuk, elektrilised nahast istmed jne. Tarvis mootor veel soetada ja saab vaikselt käsile võtta.
Kuna autol puudusid pidurid ja käsipidur ka kuigi hästi ei toiminud, siis tuli võtta ette 4km pikkune rännak auto transpordiks. Ühesõnaga sai ta ühel päikeselisel päeval omal garaažialla ära lükatud ja esimene käivitus ka tehtud autole üle 8 aasta. Kuna sidurit ka ei olnud, siis oli vaja natukene marutama minna temaga. Õnneks käsipidur sai üle pingutatud ja kiirust sai ka aretada.
Sai lõpuks ta tõstuki peale aetud ning töö võis alata. Kere oli õnneks heas seisus, tõenäoliselt rohke tavott oli kasuks tulnud. Ainus murekoht tagapõll.
Aegamisi sai ta sõiduvalmiks tehtud ja isegi ülevaatusel sai käidud. Pintsliga värviparandusi tehtud ja muid asju. Sisu ka korda tehtud.
Tänaseks on oma eluteele lõpu leidnud kapoti all valitsenud 1.6 liitrine elajas. Kaanetihend läks ja mahlad segamini. Võtsin vastu otsuse, et auto võiks nüüd kiirem saada ikkagi ja ei hakka enam vahele toppima sigulli mootorit vaid tuleb 2 liitrine 110kw Fiat. Rahaliselt pole jõudnud veel mootorit osta. Muud pudi olen endale aegamisi kokku ajanud. Olemas on viiene kast, ketaspiduritega tagasild ning LSD differ. Muud pudi ka nagu näiteks elektrilised aknad, katuseluuk, elektrilised nahast istmed jne. Tarvis mootor veel soetada ja saab vaikselt käsile võtta.