BMW e36 driftikas - Suislider
Postitatud: E Juun 12, 2017 12:11 am
Tere, kuna foorum on vaja aktiivseks saada, siis ussitame teema üles.
Tegu siis rahakotisõbraliku buildiga.
Pisik on sees juba tatist saati, kui esimest korda roolitaha sain. Nüüd on vaja hakata tõsiselt harjutama
Mingi aastake tagasi sai ostetud endale odavalt üks suhteliselt korralik 320. Sai siis harjutatud ja nüüd on auto igasugust elu näinud Küll käis talvel kraavis, postis. Kellel jälle küljetiivas ja kellel küljeukses Kere on igasuguseid mõlke ja kriime täis. Tehnika on aus.
Mootor oli algselt m52b20, millele sai külge krutitud m50 sisselase ja mingid üleliigsed jubinad vahelt ära võetud. Nüüd on see asendunud m50b25 nonvanosega. 2.0 oli suhteliselt võrr.
Veermik on saanud tutikad jom redline'd, e46 õõtshoovad, ees uued puksid, roolivardad. Tagasild on lukus 3.45, amordi ülemised kinnitused ülekeevitatud/tugevdatud.
Sees on mingi odavam sportrool ja ebay hüdrokässar.
Praegu on ta mul selline
Tulevikuplaane ma kirjutama ei hakka, plaanid on suured, nagu meil kõigil Teadmisi autodeehitamisel omandan ise ja väga palju sõprade abiga. Ei ole väga sellist tüüpi mees, kes viiks auto teisele teha. Ise teha on alati parem. Foorumiinimene väga pole aga üritan täiendada, kui midagi juurde tekib.
Samuti hakkan siia teemasse lisama ka "mingeid" pilte/videoid "tegemistest", et rahval igav poleks.
Tegu siis rahakotisõbraliku buildiga.
Pisik on sees juba tatist saati, kui esimest korda roolitaha sain. Nüüd on vaja hakata tõsiselt harjutama
Mingi aastake tagasi sai ostetud endale odavalt üks suhteliselt korralik 320. Sai siis harjutatud ja nüüd on auto igasugust elu näinud Küll käis talvel kraavis, postis. Kellel jälle küljetiivas ja kellel küljeukses Kere on igasuguseid mõlke ja kriime täis. Tehnika on aus.
Mootor oli algselt m52b20, millele sai külge krutitud m50 sisselase ja mingid üleliigsed jubinad vahelt ära võetud. Nüüd on see asendunud m50b25 nonvanosega. 2.0 oli suhteliselt võrr.
Veermik on saanud tutikad jom redline'd, e46 õõtshoovad, ees uued puksid, roolivardad. Tagasild on lukus 3.45, amordi ülemised kinnitused ülekeevitatud/tugevdatud.
Sees on mingi odavam sportrool ja ebay hüdrokässar.
Praegu on ta mul selline
Tulevikuplaane ma kirjutama ei hakka, plaanid on suured, nagu meil kõigil Teadmisi autodeehitamisel omandan ise ja väga palju sõprade abiga. Ei ole väga sellist tüüpi mees, kes viiks auto teisele teha. Ise teha on alati parem. Foorumiinimene väga pole aga üritan täiendada, kui midagi juurde tekib.
Samuti hakkan siia teemasse lisama ka "mingeid" pilte/videoid "tegemistest", et rahval igav poleks.