Niisiis. Kuna olen suur audide sõber siis mõtlesin pajataks oma huvitavamast audist teema.
Auto tuli perre saksamaalt läbi ropka autoaia, aastal 2003. Siiamaani peres siis.
Lühidalt täiesti plank 2.0 74kw mootoriga isend. Millel ainuke lisa on elektrikatuseluuk.
Kaks aastat tagasi oli ta selline veel.
Kuna originaal autod mulle ei istu sai hakkatud teda "näppima"
Aegade jooksul igast erinevad lisasid külge pandud , vahetatud millegi muu vastu.
Ehk siis minu poolt pandud näpitud lisad on:
Kamei võre
Smoked suunad.
Kulmud(hetkel uuesti tegemises)
Tagumiseklaasi sirm.
Selge klaasiga udutuled ,ise tumedaks tehtud.
Toonkile tagumistele klaasidele.
Elektriaknad ja juhtmestik (hetkel paigaldamata)
Elektripeeglid ja juhtmestik (Üks suurem,teine pisem , soojendustega. Hetkel paigaldamata)
Tagumised tulevad vahetud algselt s4 tavalise paneeli vastu. Hiljem tumeda s4 paneeli vastu.
Viisakam summuti ots.
Helisüsteem (kõik juhtmestik , uued kõlarid, uus makk kõik noortehnikust.)
Algselt oli plaan panna hele sport sisu. Istmed said sisse aga uksepolstrid jäid ootele. Kuid uued tuuled tõid sport nahksisu üldsegi.
40mm fk madaldus vedrud ja esimesed kaks lühemat sport amorti. (Tänud aftermarket.ee-le)
17 tolli Toora veljed.
s4 tiivad (paigaldamata)
s4 kellad.
S-rool
Hetke plaan on hooaeg ära sõita . Otsida s4 stange , hakkata keretöödega peale , sest neid täpikesi on ikka hulga (See talv on väga halvasti mõjunud). Uksealumisi liiste ka vaja kiiremas korras. Suuremas tulevikus üht diisel doonorit ka vaja. Kuna monopritse küttekulu on tuim 10l sajale aga edasi ta ei liigu Müüa ka pole soov , siis ainuke plaan oleks õige diisel.
Palju pilte läbi kahepooleaasta , mis ta päris minu kätte sai. On siin.
http://fotoalbum.ee/photos/kiirescorpa/ ... 569?page=1
Kui c4 valmis saab peab hakkama c5.te näppima
Kindlasti midagi unustasin ning segaselt kirjutatud aga ehk saab hakkama.
Audi 100 2.0 1991a Mairold
Audi 100 2.0 1991a Mairold
Kuna olen natukene laisk , siis kopeerin audiclubist esimese posti.
#streetmademedothis
Re: Audi 100 2.0 1991a Mairold
Piltidel veel tavalise stangega
Merre palju vett voolanud.
Lõpuks on ta värvitud. Katus ja tagaklaasi sirm jäi värvimata , kardan et ma ei jää enda tööga rahuke ,et peale mootori swappi tegelen uuesti Samuti läbi õnne sai uus hella black paneel soetatud. Vaja oleks veel S- stange ette sobitada, värvida. (vajab veits lappimist.) Samuti lühikesed peeglid värvida.
Mis on riiulis ootamas?
1.8T Aeb mootor koos juhtmestikuga , sai soetatud terve passat selle jaoks.
Samuti on olemas nüüd ka a6 c4 1.8 mootorkäpad ehk saab 4 mootorikäpast kaks ära kasutada.
Sõprade toel on olemas uus sachs sidurikomplekt ühemassilise hoorattale.
Kallis elukaaslane kinkis mulle intercooleri ehk see ka olemas.
Kui läheb mootorijuhtmestiku tegemiseks , vean elektripeeglite ja elektriakende juhtmestikud ka.
Uued esistange liistud , keskele tuleb numbrikoht ära kaotada ehk tagumisetange liist vaja veel soetada.
Pidureid ka uuendan, ette puuritud zimmeramanni kettad, klotsid. Tagumised kettad klotsid , ferodo toodang.
Samuti vahetan kõik amordid välja ja need ka olemas.
Ette uued 215/45 r17 rehvid ka olemas.
Ideeliselt kui taas liikuma saan. Teen hoolduse ära , käin ülevaatusel ja siis swappima.
Ainuke probleem hetkel "facelift sigari" mootori elektriskeem. Pole seda hetkel leidnud.
#streetmademedothis
Re: Audi 100 2.0 1991a Mairold
Ega see quattro vist ei ole? Kas on plaan veoskeemi kallale ka minna?
Re: Audi 100 2.0 1991a Mairold
Suislider kirjutas:Ega see quattro vist ei ole? Kas on plaan veoskeemi kallale ka minna?
Kahjuks ei ole nelik. Veoskeem jääb samaks. Kuigi b4 audi 80 on valmidus neliku jaoks. Mina jään esiveo juurde. Selliseks Street A klassi autoks jääda.
#streetmademedothis
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 18 külalist